Kupte si vstupenky na naše památky online

Na naše památky si od tohoto roku můžete koupit vstupenky i na internetu. Přečtěte si detailní informace, jak postupovat při nákupu.

Jak e-vstupenku zakoupit?

  • Vyberte si ze seznamu památku, na kterou se chcete vydat a klikněte na „Nákup vstupenek“.
  • Zvolte si konkrétní okruh, jazyk prohlídkypočet vstupenek.
  • V kalendáři si vyberte konkrétní datum, kdy chcete památku navštívit. Rezervaci ovšem musíte udělat alespoň den předem, jelikož e-vstupenku nelze koupit na poslední chvíli.
  • Po vybrání data si níže na stránce vyberte konkrétní čas prohlídky.
  • U vybraného času klikněte na ikonku nákupního košíku po pravé straně „Přidat k rezervaci“.
  • Následně přejděte do Košíku a zvolte si typ vstupného dle počtu osob, věkových kategorií a případných slevových výhod.
  • Po souhlasu s Obchodními podmínkami už jen vyplňte své kontaktní údaje a následně potvrďte svůj e-mail.
  • Klikněte na „Pokračovat“ a dokončete nákup po kliknutí na „Zaplatit“ prostřednictvím bezpečné online platby.
  • Vstupenku si vytiskněte.

Na co si dát pozor před návštěvou?

  • E-vstupenku si po zakoupení musíte vytisknout.
  • Dostavte se s vytištěnou e-vstupenkou na místo zahájení akce v dostatečném předstihu.
  • Pokud uplatňujete nárok na slevu, předložte prosím při vstupu doklad v podobě průkazu nebo karty.

Jak e-vstupenku vrátit či vyměnit?

  • E-vstupenka nelze na místě vykoupit zpět ani vyměnit; nelze vystavit její duplikát.
  • Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou na e-mailovou adresu: rezervace@npu.cz. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován ve lhůtě 30 dnů od doručení reklamace, nebude-li se zákazníkem sjednán jiný termín vyřízení.

Co dělat při změně programu?                                             

  • V případě zrušení akce oznámí NPÚ na oficiální webové stránce památkového objektu, na němž se měla akce konat, náhradní termín konání či způsob vracení vstupného. Případné dotazy můžete zaslat na: rezervace@npu.cz.

Chci e-vstupenku


Pro další informace si přečtěte naše zkrácené obchodní podmínky:
  • E-vstupenka opravňuje ke vstupu na akci dle specifikací uvedených na e-vstupence včetně přesného data a hodiny konání.
  • E-vstupenka nelze vykoupit zpět ani vyměnit; nelze vystavit její duplikát.
  • Změna programu, termínu a místa konání akce jsou vyhrazeny.
  •  Jakýkoli dodatečný zásah na e-vstupence ji činí neplatnou. 
  • Vstupenka je také zneplatněna, mj. pro opakované použití, kontrolou pověřenou osobou poskytovatele při vstupu na Akci. Pro opakovaný vstup na některé typy akcí slouží dodatečné označení zákazníka (razítka, pásky, turnikety apod.).
  •  V případě zrušení Akce oznámí NPÚ na oficiální webové prezentaci památkového objektu, na němž se měla Akce konat, náhradní termín konání či způsob vracení vstupného.
  • Náhrada jiných nákladů (ubytování, dopravy, poštovného..) se neposkytuje.
  • Veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu elektronickou poštou na e-mailovou adresu: rezervace@npu.cz. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován ve lhůtě 30 dnů od doručení reklamace, nebude-li se zákazníkem sjednán jiný termín vyřízení.
  • Držitel e-vstupenky je v souvislosti se vstupem na konkrétní akci vždy povinen dodržovat pravidla stanovená pořadatelem akce a povinen podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání akce.
  • Zakoupením vstupenky a též jejím předložením u vstupu na akci vyjadřuje její držitel souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami, jejichž celý text je uveden na http://npuvstupenky.colosseum.eu.
  • Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo oficiální prodejní místa NPÚ neodpovídá.
  • Poskytnutí a zpracování osobních údajů zákazníka je nezbytné pro splnění smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a NPÚ a informace o nakládání a ochraně osobních údajů zákazníka jsou uveřejněny na webových stránkách ww.npu.cz v sekci “Osoba ochranných údajů”.